Denne bloggen er fyrst og fremst ein studieblogg, men eg syns det er litt artig å gjere den litt meir personleg også. Kommenter gjerne innlegga mine, det er alltid kjekt!

tirsdag 27. april 2010

Prosjekt og produkt

I leksjonen om Prosjekt og produkt har vi fått innsikt i korleis prosjektarbeid fungerer som ein arbeidsmetode samstundes som ein lærer noko. Definisjonen på eit prosjektarbeider er ” Et problemorientert, tidsavgrenset, resultatrettet, samarbeidsbasert, engangsarbeid.”(Andersen og Schwencke, 2001 s.11)

Problemstilling og målformulering er viktig når ein arbeider med eit prosjekt, og desse styrer måten ein arbeidar på. ”De styrer innhenting av informasjon, bearbeidingen av informasjonen, drøftingane og arbeidet med konklusjonen. (Andersen og Schwencke, 2001 s. 28)

Dette kan nok i mange tilfelle var vanskeleg for elevane, i alle fall jo yngre dei er, og eg meiner det er viktig at dei får trening i korleis prosjektarbeid fungerer. Då må ein jo sjølsagt bidra med god hjelp, og gjerne på førehand ha funne tema elevane kan velje mellom. I kompetansemål i samfunnsfag etter 7. Trinn står det m.a at elevane skal ”velje eit tema, forme spørsmål og kaste lys over dei ved å bruke ulike kjelder”.

Kompetansemål i RLE etter 7.trinn: ”beskrive moskeen og reflektere over dens betydning og bruk og nytte digitale verktøy til å søke informasjon og lage presentasjoner”.

Tema: Islam

Avgrensing av tema: Skildre moskeen

Avgrensa tema: Korleis skildre moskeen og reflektere over tydinga og bruksområde?

Avgrensing av problemstilling: Korleis kan vi ved hjelp av digitale verktøy skildre moskeen og reflektere over tydinga og bruksområde?

Avgrensa problemstilling: Gjennom å produsere ein Nettstad som avis, korleis skildre moskeen og reflektere over tydinga og bruksområde?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar